Usein kysyttyä
Milloin lähetyskulut ovat ilmaiset?
-Aina tilauksesi arvon ylittäessä 100 €. Verkkokauppa huomioi tämän automaattisesti.
Entä jos haluan tuotteiden toimitettavan eri henkilölle kun tilaaja/maksaja?
-Ostosten maksuvaiheessa järjestelmä kysyy onko toimitusosoite sama kuin tilaajalla. Tässä kohdassa voit vaihtaa toimitus osoitteen.
Lähetykseni saapui rikkonaisena. Mitä teen?
-Ota yhteyttä asiakaspalveluumme [email protected] tai soita meille +358 15 176 012.
Kuinka palautan tuotteeni?
-Ota yhteyttä meihin puhelimitse +358 15 176 012 tai sähköpostilla [email protected]
Kuinka voin ostaa Tertin kartanon tuotteen, jota en löydä verkkokaupasta?
-Ole yhteydessä asiakaspalveluumme [email protected] tai soita meille +358 15 176 012. Osa tuotevalikoimastamme on saatavissa niin pienissä erissä ettemme lisää niitä verkkokauppaamme.
Mitä teen jos maksutapahtumani jää kesken?
-Mikäli et ole saanut sähköpostiisi ostokuittia ei veloitusta ole tapahtunut. Tee siis tilaus uudestaan.
Missä pakettini on?
-Voit seurata tilauksesi kulkua seurantatunnuksen avulla postin verkkopalvelussa
Ajo-ohje:
Tertti sijaitsee 5-tien varrella 7km Mikkelin keskustasta Kuopion suuntaan. Helsingistä matkaa tulee 230 km, Kuopiosta 154 km, Jyväskylästä 110 km sekä Kouvolasta ja Lappeenrannasta 110 km.
Koordinaatit: 61.705376, 27.382111
Kiitos viestistänne. Vastaamme sähköposteihin arkisin klo 9-16 välillä. Kiireisissä asioissa soittakaa meille +35815176012. Huomaattehan, että viestinne/pöytävarauksenne on vahvistettu vasta saatuanne meiltä sähköpostia.